
Serinyol’da düzenlenen Kros yarışmalarında Şehit Atilla Kurt Ortaokulu ve Yörükler Anadolu Lisesi yarışmada büyük başarı yakala dılar. Okullararası Kros İl Birinciliği yarışmalarına Şehit Atilla Kurt Ortaokulu ve Yörükler Anadolu Lisesi damga vurdular. Yapılan yarışmalar sonunda Şehit Atilla Kurt Ortaokulu hem Kızlarda, hemde Erkeklerde takım halinde İl Birincisi, Yörükler Anadolu Lisesi ise Kızlarda İl Birincisi, Erkeklerde İl İkincisi oldularYıldız Kızlarda Şehit Atilla Kurt Ortaokulu öğrencisiEs ma Eren Ferdi İl Birincisi, Yağmur Maraşlıoğlu Ferdi İl Üçüncüsü, Yıldız Erkeklerde Ali Kara İl İkincisi, Kadir Samet Topbaş ise İl Üçüncüsü oldular. Yörükler Anadolu Lisesi Öğrencileri ise Gençler Kategorisinde Kızlarda Ümmühan Demir Ferdî İl Birincisi, Medine Kaya Ferdi İl Üçüncüsü, Hazal Kaya Ferdi İl Dördüncüsü oldular , ayrıca Genç Erkekler kategorisinde İbni Sina Mesleki Teknik Anadolu Lisesi öğrencisi Berat Kara Ferdi İl İkincisi oldu. İl Birinciliği elde eden okullar Şehit Atilla Kurt Ortaokulu ve Yörükler Anadolu Lisesi 8 Ocak ta Mersin'de düzenlenecek Grup yarışmalarında Hatay İlimizitemsil edeceklerdir. Şehit Atilla Kurt Ortaokulu Müdürü Serkan Şen, Yörükler Anadolu Lisesi Müdürü Mehmet Işık, Yörükler Anado lu Lisesi Beden Eğitimi Öğretmeni Engin Yıldız, Sporcu ların Antrenörlüğünü yapan Fatih Boyan Yarışma Sonuç ları Yıldız Kız Takım 1.Kırıkhan Şehit Atilla Kurt Ortaoku lu-19 Puan, 2. Kırıkhan Yatılı Bölge Ortaokulu-33 Puan, 3.Altınözü Çetenli Ortaokulu-58 Puan, 4.Belen İssume Ortaokulu-84 Puan. Yıldız Erkek Takım 1.Kırıkhan Şehit Atilla Kurt Ortaokulu-18 Puan, 2.Kırıkhan Yatılı Bölge Ortaokulu-34 Puan, 3.Antakya Hatay Ortaokulu-88 Puan, 3. Altınözü Çetenli Ortaokulu 105 Puan. Genç Kızlar Takım 1.Kırıkhan Yörükler Anadolu Lisesi-13 Puan, 2.Antakya Spor Li sesi-28 Puan, 3.Antakya Os man Ötken Anadolu Lisesi 61Puan, 4.Antakya Anadolu Lisesi-70 Puan. Genç Erkek ler Takım 1.Antakya TOBB MTAL-19 Puan 2.Kırıkhan Yörükler Anadolu Lisesi-34 Puan, 3.Altınözü Anadolu İHL-66 Puan,4.Antakya Spor Lisesi-72Puan. aldılar.

