Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Protokolü İmzalandı
BIST 100
14.467,47 0,95%
DOLAR
46,5154 0,03%
EURO
52,9272 0,15%
GRAM ALTIN
5.974,35 -0,10%
FAİZ
40,79 -0,34%
GÜMÜŞ GRAM
86,20 0,39%
BITCOIN
61.662,00 1,29%
GBP/TRY
61,4778 0,30%
EUR/USD
1,1365 0,06%
BRENT
72,70 -1,41%
ÇEYREK ALTIN
9.768,09 -0,10%
Hatay Açık
Hatay hava durumu
32 °

Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi Protokolü İmzalandı

4

Hatay Valisi Rahmi Doğan, Reyhanlı İlçemizde hizmet vermesi planlanan “Reyhanlı Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi” yapım protokolünü imzaladı.

İlimiz Reyhanlı İlçesi Yenişehir Mahallesinde tahsisi Sağlık Bakanlığına yapılan Reyhanlı Belediyesi ait parsel üzerinde, maliyeti Reyhanlı Ticaret ve Sanayi Odası tarafından karşılanacak olan Reyhanlı Ağız ve Diş Sağlığı Merkezinin yapımı ile ilgili protokol Valilik Abdurrahman Melek Toplantı Salonunda düzenlenen tören ile imzalandı.

Protokol imza töreninde Vali Doğan, " Reyhanlı İlçemize hayırlı uğurlu olsun. Sağlığa önem verip kaynak sağlayan tüm iş insanlarımıza teşekkür ediyorum.” dedi. Protokol imza töreninde Vali Doğanın yanı sıra, Hatay Milletvekili Hüseyin Şanverdi, Reyhanlı Kaymakamı Ali Candan, Reyhanlı Belediye Başkanı Mehmet Hacıoğlu, Reyhanlı Ticaret ve Sanayi Odası Başkanı Necmettin Zaroğlu ve İl Sağlık Müdürü Dr. Mustafa Hambolat katıldı.

YORUM YAP

Yorum yapabilmek için kuralları kabul etmelisiniz.
Yeni bir yorum göndermek için 60 saniye beklemelisiniz.

Henüz bu içeriğe yorum yapılmamış.
İlk yorum yapan olmak ister misiniz?

matbetmarmaris escortmatbetdeneme bonusuDeneme Bonusu Veren SitelerDeneme Bonusu Veren SitelercasibomnakitbahiskralbetjojobetamgbahisGrandpashabetgrandpashabetgrandpashabetMeritkinggrandpashabetgrandpashabetgrandpashabetcasibomcasibomjojobetjojobet girişUltrabetmatbetbahiscasinoMadridbetMadridbetMadridbetMadridbetMarsbahiscasibomgrandpashabet girişJojobetJojobetcasibomcasibomjojobetgrandpashabetcasibomgrandpashabet girişbetciograndpashabet girişcasibom girişgrandpashabet girişgrandpashabetgrandpashabet