ANAOKULU ÖĞRENCİLERİNE  DOĞAYI  SEVME BİLİNCİ AŞILADILAR     « Kırıkhan Olay Gazetesi-Hatay'da Hızlı doğru tarafsız haberciliğin merkezi

27 Nisan 2024 - 00:21

ANAOKULU ÖĞRENCİLERİNE  DOĞAYI  SEVME BİLİNCİ AŞILADILAR    

ANAOKULU ÖĞRENCİLERİNE  DOĞAYI  SEVME BİLİNCİ AŞILADILAR     
Son Güncelleme :

06 Mayıs 2022 - 17:03

Hassa Şehit Veysel Şirin İlkokulu Okul öncesi  öğrencileri, doğayı seven ve tanıyabilen bireyler    olarak yetişmeleri için e twinning  projesi   üretildi.

Kuruculuğunu Şehit Adem Döğüşğen İlkokulu  Anasınıfı öğretmeni Sevtap Gök ve Kırıkhan 15 Temmuz Şehitleri Anaokulu öğretmeni Yeşim Navruz  Sivri’nin yaptığı ‘’BİR TOHUM HİKAYESİ’ eTwinning projesi kapsamında, Orman Müdürlüğünden temin edilen Çam  ağaçları öğrencilere dağıtıldı.  Öğrenciler ev ve okullarının  uygun  bölümüne ağaçları diktiler.   eTwinning  projesiyle  öğrencilerin yaparak yaşayarak öğrenmeleri ve öğrenmenin kalıcı olması  amaçlandı.  Okul öncesi çocukların hazır bulunuşluk düzeylerine uygun olarak belirlenecek doğa ile ilgili etkinlikler uygulandı. Proje uygulayıcıları,  TEMA çocuk etkinliklerinden de yararlanarak doğayı seven ve doğayı tanıyabilen bireyler yetiştirmeyi amaçladılar.

Uluslar arası olan projenin kurucu ortakları  Hassa Şehit Veysel Şirin İlkokulu Öğretmenleri Reyhan BOLAT, Sedanur DOKUZ, Sümeyra ADIGÜZEL,  Altınözü Merkez Anaokulu öğretmeni Şehnaz ERDEMİR, Payas Çağlalık İlokulu öğretmeni Kermehan AY, Antakya Narlıca İlkokulu öğretmeni Özgün TEMİZKAN, Kırıkhan 15 Temmuz Şehitleri Anaokulu öğretmeni Ayşe HAFIZOĞLU   ve öğrencilerinin katkılarıyla projede çok güzel çalışmalar gerçekleştirildiği  görüldü.

Çocukların farklı  bir duygu içerisinde  farkındalıklar yaşaması da  velileri mutlu etti.

YORUM YAP

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.