Belediye personeli 3 kişinin korona virüs testi pozitif çıktı
BIST 100
14.539,61 -1,29%
DOLAR
46,4789 0,01%
EURO
52,9195 0,00%
GRAM ALTIN
6.133,49 -0,16%
FAİZ
41,13 0,00%
GÜMÜŞ GRAM
91,95 -0,08%
BITCOIN
62.490,00 0,15%
GBP/TRY
61,3877 -0,04%
EUR/USD
1,1382 0,00%
BRENT
77,08 -1,05%
ÇEYREK ALTIN
10.028,25 -0,16%
Hatay Açık
Hatay hava durumu
25 °
  • ANASAYFA
  • HATAYLI
  • Belediye personeli 3 kişinin korona virüs testi pozitif çıktı

Belediye personeli 3 kişinin korona virüs testi pozitif çıktı

BELEDİYE PERSONELİ 3 KİŞİNİN KORONA VİRÜS TESTİ POZİTİF ÇIKTI

Hatay'ın Samandağ Belediyesinde 3 personelin korona virüs testi pozitif çıktı.

Edilen bilgiye göre, Samandağ Belediyesinde korona virüs testi pozitif çıkan 3 personel evlerinde karantina altına alındı.

Samandağ Belediyesinin resmi sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, "Belediyemiz idari bina içerisinde farklı birimlerde görev yapan 3 personelimizin COVID-19 testleri pozitif çıkmıştır. Covid-19 testi pozitif çıkan personellerimize geçmiş olsun dileklerimizi iletiyor, acil şifalar diliyoruz. Bir an önce sağlıklarına kavuşup aramıza dönmelerini umut ediyoruz" ifadelerini kullandı.

YORUM YAP

Yorum yapabilmek için kuralları kabul etmelisiniz.
Yeni bir yorum göndermek için 60 saniye beklemelisiniz.

Henüz bu içeriğe yorum yapılmamış.
İlk yorum yapan olmak ister misiniz?

matbetmarmaris escortmatbetdeneme bonusuDeneme Bonusu Veren SitelerDeneme Bonusu Veren SitelerbetsmovelunabetkavbetgrandpashabetamgbahisGrandpashabetgrandpashabetcasibomGrandpashabetpadişahbetgrandpashabetgrandpashabetcasibomcasibomtimebetjojobet girişUltrabetmatbetslot siteleriMadridbetMadridbetmadridbetMadridbetPadişahbetcasibomgrandpashabet girişJojobetJojobetgrandpashabetcasibomcasibomjojobetgrandpashabetjojobetgrandpashabet girişgrandpashabetgrandpashabet giriş