Emmiyet Müdürü Koronaya yenik düştü
BIST 100
14.543,45 1,48%
DOLAR
46,5154 0,03%
EURO
52,9360 0,17%
GRAM ALTIN
5.964,31 -0,27%
FAİZ
40,93 0,00%
GÜMÜŞ GRAM
85,44 -0,50%
BITCOIN
61.837,00 1,58%
GBP/TRY
61,4395 0,23%
EUR/USD
1,1354 -0,04%
BRENT
72,69 -1,42%
ÇEYREK ALTIN
9.751,65 -0,27%
Hatay Açık
Hatay hava durumu
29 °

Emmiyet Müdürü Koronaya yenik düştü

3509614

Payas İlçe Emniyet Müdürü Mustafa Bağ tedavi gördüğü hastanede korona virüs hastalığına yenik düşerek hayatını kaybetti.

Bir süre önce yaptırdığı Covid-19 testi pozitif çıkan ve İskenderun ilçesinde özel bir hastanede tedavi gören Payas İlçe Emniyet Müdürü Mustafa Bağ burada yapılan tüm müdahalelere kurtarılamayarak hayatını kaybetti.

Mustafa Bağ'ın cenazesinin memleketi Mersin'in Gülnar ilçesinde toprağa verilmesi bekleniyor.

YORUM YAP

Yorum yapabilmek için kuralları kabul etmelisiniz.
Yeni bir yorum göndermek için 60 saniye beklemelisiniz.

Henüz bu içeriğe yorum yapılmamış.
İlk yorum yapan olmak ister misiniz?

matbetmarmaris escortmatbetdeneme bonusuDeneme Bonusu Veren SitelerDeneme Bonusu Veren SitelercasibomcasibomkralbetjojobetamgbahisGrandpashabetgrandpashabetgrandpashabetMeritkinggrandpashabetgrandpashabetgrandpashabetcasibomcasibompiabellacasinojojobet girişUltrabetmatbetbahiscasinoMadridbetMadridbetMadridbetMadridbetMarsbahiscasibomgrandpashabet girişJojobetJojobetcasibomcasibomjojobetgrandpashabetcasibomgrandpashabet girişbetciograndpashabet girişcasibom girişgrandpashabet girişgrandpashabetgrandpashabet