ankara escort sincan escort

İzmir escort Bursa escort Ankara escort Antalya escort Eskişehir escort Konya escort Kayseri escort İzmit escort Alanya escort Kocaeli escort Kuşadası escort Gaziantep escort Malatya escort Diyarbakır escort Denizli escort Samsun escort Adana escort Bodrum escort Dubai Escort

GÜLOVA ORTAKOKULU ÖĞRENCİLERİ UZAKTAN EĞİTİMLE BAŞARIYI YAKALADILAR « Kırıkhan Olay Gazetesi-Hatay'da Hızlı doğru tarafsız haberciliğin merkezi

20 Eylül 2021 - 10:30

GÜLOVA ORTAKOKULU ÖĞRENCİLERİ UZAKTAN EĞİTİMLE BAŞARIYI YAKALADILAR

GÜLOVA ORTAKOKULU ÖĞRENCİLERİ  UZAKTAN EĞİTİMLE BAŞARIYI YAKALADILAR
Son Güncelleme :

06 Mayıs 2021 - 20:39

Kumlu Gülova Ortaokulu, Pandemi sürecinde eğitimde teknolojiyi kullanarak öğrencilerin daha aktif bir şekilde derslere katılımını sağlamayı başardı.

Pandemi sürecinde derslerde öğrencilerin başarıya ulaşmasını, yabancı dillerini geliştirmeyi, öğrenmede kalıcılık sağlanmayı ve teknolojik gelişmelerin derslere entegre edilmesini amaçlayan Gülova Ortaokulu, bu amaçla yola çıkan Türkiye ve Avrupa Ortaklı öğretmen ve öğrencilerle Web 2.0 araçları konulu bir e Twinning projesine dahil oldu. Gülova Ortaokulu öğrencileri, Türkiye, Azerbaycan, Hırvatistan, İspanya, İtalya, Kuzey Makedonya, Moldova Cumhuriyeti, Polonya, Portekiz, Romanya, Sırbistan, Tunus, Ukrayna ve Yunanistan gibi ülkelerin yer aldığı uluslararası “Web 2.0 Diary, My Digital Workshop” ‘Web 2.0 Günlüğüm, Dijital Atölyem’ adlı “eTwinning” projesi ile uzaktan eğitim sürecinde kendilerini sosyal, kültürel ve dijital anlamda geliştirerek bu süreci en verimli ve en yararlı şekilde geçirmeye çalıştı.

Gülova Ortaokulu Proje Danışman Öğretmeni Yasemin KAPİ GİDEN proje çalışmalarını şöyle özetledi: Pandemi sürecinde öğrencilerimizin eğitimlerine aktif katılımlarını sağlayabilmek, yabancı dillerini geliştirebilmek, yaratıcılıklarını arttırıp iş birlikçi çalışmalar yapabilmek adına ‘Web 2.0 Günlüğüm, Dijital Atölyem’ ‘MY WEB 2.0 DIARY,MY DIGITAL WORKSHOP’ projemize dahil olarak çalışmalarımıza başladık. Bu projemiz ile eğlenerek öğrenmeyi, Web 2.0 araçlarını kullanabilmeyi, bunları derslere entegre edebilmeyi, etkileşimli ve işbirlikçi öğrenmeyi ve öğrencilerin dil gelişimlerine katkı sağlamayı amaçladık. Amaçlarımızı gerçekleştirmek için öğrencilerimizle birlikte ülke içindeki ve ülke dışındaki okulların öğretmenleri ve öğrencileri ile sık sık online platformda görüşmeler sağlayarak iletişim sağladık, ortak çalışmalar yürüttük, online şekilde etkileşimli oyunlar oynadık, sunumlarımızı yaptık ve tasarladığımız ürünlerimizi ortaklarımızla paylaştık. Kodlama çalışmaları yaparak Codeweek etkinliklerine katıldık ve tüm öğrencilerimiz ve okulumuz ‘Mükemmellik sertifikası’ aldı. Ayrıca Öğrencilerimizin dijital alanda yeterliliklerini artırarak, güvenli internet kullanımı hakkında da bilinçlendirdik.

Projemizde; Her çalışma öncesinde öğrencilerin ön bilgilerini sorgulamak amaçlı Answergarden web 2.0 aracını kullandık. Her çalışma sonunda da Wordart ve Kahoot web 2.0 araçlarını kullanarak değerlendirmeler yapıp oyunlar oynadık. Ekim ayında Voki Web 2.0 aracıyla öğrenciler kendilerini tanıtıp fiziksel özellikleri ile ilgili bilgiler verdi. Emaze web 2.0 aracıyla ülkelerini, şehirlerini ve okullarını tanıttı. Öğrenciler bu ay içerisinde aynı zamanda kodlama çalışmaları yaparak Codeweek etkinliğine katıldı. Kasım ayında Vocaroo Web 2.0 aracıyla yöremize ait geleneksel türkülerimizi seslendirdi. Aralık ayında, Canva Web 2.0 aracıyla her okul öğrencileri bir başka okul öğrencileriyle eşleşerek yeni yıl kartı hazırlayıp dijital ortamda birbirine gönderdi. Ocak ayında, her okul aynı web aracıyla yeni yıla ait takvimler dizayn etti. Şubat ayında, öğrenciler Pixton Web 2.0 aracıyla karikatürler yaptı ve Ourboox web 2.0 aracılığıyla çizgi roman kitabi hazırladı. Mart ayında, öğrenciler Google slayt ile yöresel el sanatları ile ilgili sunumlar hazırladı ve Google Windows Photograph aracılığıyla salgın hastalıklar ile ilgili videolar hazırlayıp sunumlarını yaptı. Nisan Ayında, öğrenciler evrensel değerler ile ilgili çalışmalar yaptı ve her okul bir değeri anlatarak, o değer ile ilgili Storyjumper web 2.0 aracıyla e-kitap hazırladı.

Okul Müdürü Tunahan Kozak ise, Pandemi sürecinde, öğrencilerin dahil olduğu bu projenin eğitim- öğretim süreçlerine katkı sağladığını, öğrencilerin dijital becerilerinin geliştirdiğini, özellikle öğrencilerin bu zorlu sürecinde onların motivasyonunu arttırdığını, eğlenerek öğrenme sağladığını belirtti. Ayrıca ulusal ve uluslarası okulların yer aldığı projemizde, öğrencilerin diğer okul öğrencileriyle iletişimi ve etkileşiminin çocukların hem kişisel , hem sosyal, hem de kültürel anlamda gelişimini destekleyip dil yeterliliklerinin gelişmesine büyük katkılar sağladığını belirtti.

 

YORUM YAP

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.

altmöbelentsorgung