![](https://www.kirikhanolay.com.tr/wp-content/uploads/2023/06/WhatsApp-Image-2023-06-26-at-11.35.16.jpeg></div>
<div class=)
![SU ŞEBEKESİNİ VATANDAŞA DÖŞETEN HATSU TAHSİLATA BAŞLADI](https://www.kirikhanolay.com.tr/wp-content/uploads/2023/11/737c8d7c-9051-4582-8676-76a2895bd778.jpg)
Deprem sürecinde ortada görünmeyen, halkın içme su ihtiyaçların cevap veremeyen HATSU, su endeksine çıkması büyük tepkiye neden oldu.
Deprem sürecinden bu yana halkın içme su ihtiyaçları konusunda sınıfta kalan HATSU, halka uzun süre su veremedi. Halkın içme su sorununu çözme noktasında hiçbir çalışma gösteremeyen HATSU su endekslerini toplamaya başladı.
HATSU’NUN BÜYÜK AYIBI
Kırıkhan genelinde halkın içse su sorununu cevap veremeyen HATSU’nun bu vurdumduymazlığı karşısında vatandaşlar, kendi içme su şebekelerini döşeterek evlerinin ve işyerlerinin içme su ihtiyacını karşılamaya başladılar. Vatandaşların içme su şebekeleri için ceplerinden 1000 Tl.ye yakın para çıktı.
Halkın içme su ihtiyaçlarını karşılamada ortada gözükmeyen HATSU’nun su endesklerini toplamaya başlaması ve faturalandırması da tepkilere neden oldu. Vatandaşlar ” Hizmete gelince ortada gözükmeyen HATSU, tahsilata gelince ortaya çıktı. HATSU, tabiki içme su tahsilatı yapacak ama hizmetini de unutmayacak. Vatandaşın cebine göz diken bir zihniyet olmaması gerek. Vatandaşın yapmış olduğu masrafları karşılaması gerekiyor. Yada faturalandırma yaparken indirim uygulaması gerekir. Hatsu’nun yapması gereken hizmetleri vatandaşa yaptırmaması gerekirdi. Çoğu zaman Kırıkhan genelinde susuzluk yaşattı, HATSU. Hizmette sınıfta kalan HATSU VATANDAŞTAN ÖZÜR DİLEMELİ VE YAPTIĞI MASRAFI KARŞILAMALIDIR” dediler.